Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ

Rendben

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. 
A következő lépésben válaszd ki a megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, bankkártyás fizetés, készpénz). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra. 

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes szerződésbe foglalt, személyre/cégre szabott nagykereskedelmi árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t a végösszeg tartalmazza, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 3 munkanapon belül, megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Az átutaláshoz szükséges adatok: MKB. Kedvezményezett: Corolla Export-Import Kft. Számlaszám: 10300002-20397142-00003285

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálat vagy Kosárbolt irányautó segítségével történik (utánvéttel, bankkártyás fizetéssel vagy előreutalással). Amikor csomagodat átveszi a futár, akkor visszaigazoló e-mailt küldünk. Csomagod helyzetéről többféle úton is érdeklődhetsz. Erről bővebb információt ide kattintva találsz: Szállításról bővebben 

A kiszállítás díja: egységesen bruttó 990.- Ft.
25 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!

1. Utánvétes kiszállítás
Kiszállítás futárszolgálattal, a rendelés feldolgozása után 48 órán, vagy 7 munkanapon belül történik. 
Ha szeretnéd, hogy a csomagodat otthonodba szállíttassuk, válaszd ezt a kényelmes lehetőséget.
Az áru ellenértékét és (amennyiben nem ingyenes kiszállításról van szó) a szállítás költségét a szállítást teljesítő futárnak a csomag átvételekor kell kifizetni a megrendelés visszaigazolásának megfelelően.

2. Kiszállítás előreutalás vagy bankkártyás fizetés (OTP Simple)  esetén
Kiszállítás futárszolgálattal, a rendelés feldolgozása után 48 órán, vagy 7 munkanapon belül történik. 
Ha szeretnéd, hogy a csomagodat otthonodba szállíttassuk, válaszd ezt a kényelmes lehetőséget. Semmi más dogod nincs, mint fizetés után az otthonodhoz érkező futártól átvedd a megrendelt csomagodat.

3. Személyes átvétel
A termékek átvételének legköltségkímélőbb módja, ha nyitvatartási időben elfáradsz Ügyfélszolgálatunkra a megrendelt termékekért. Természetesen ebben az esetben nem számítunk fel szállítási költséget.

     Ügyfélszolgálatunk címe: 
          1089 Budapest, Vajda Péter u. 15. 
          Tel.: 210-2745
          Mobil: 06 30 219-2197
          Nyitva tartás: H-P.: 08:00 - 16:00

A parkolás ingyenes! Üzletünkben kizárólag készpénzfizetésre van lehetőség.

Amennyiben viszonteladó vagy, úgy az alábbi címeken is át tudod venni az árut:

     Flóra Hungária Nagybani Virágpiac (belépés csak kereskedőknek)
          2310 Szigetszentmiklós, Leshegy út 1/a. 625-ös stand
          Mobil: 06 70 604-5423
          Nyitva tartás: H/CS.: 09:00 - 15:00

     Budapesti Virágpiac (a belépés térítésköteles)
          1135 Budapest, Szent László út 21-23. I. emelet, 129-es üzlet
          Mobil: 06 30 431 39 34
          Nyitva tartás: H/CS.: 12:00 - 18:00
                                  K, SZE, P, SZO: 16:00 - 19:00

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 

A termék cseréje 
Amennyiben a megvásárolt terméket cserélni szeretnéd, erre 30 napon belül, személyesen van lehetőséged. A postai úton történő csere esetén minden felmerülő szállítási költség a vevőt terheli. Csak újra eladható és sérülésmentes terméket cserélünk vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről. A Kormányrendelet megtekintéséhez kattints ide.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. 
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét elérheti a Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás pontban található linkre kattintva.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben vagy telefaxon kerülhet sor. E-mail: kosarbolt@kosarbolt.hu , Tel: +36 1 210-2745, Mobil: +36 30 219 2197, Fax.: +36 1 210 2037.

Termékek
Aktuális
Megbízható Webáruház
Kosár
0 árucikk
Lépj velünk kapcsolatba!
Delivery